Jak mieć zdrową skórę?

0
179
Są one pokarmem dla skóry, ideał, do którego nigdy nie należy się poddawać!

Dieta dla idealnej skóry

Dieta dla idealnej skóryPrawidłowe odżywianie jest ważne dla zdrowia, ale i być bardziej piękne! Aby mieć świecącą skórę, zdrowe włosy i mocne paznokcie, ważne jest, aby nutrirti zdrowy styl życia, dużo pić i uprawiać sport. Witam, jestem żywności, szczególnie owoców i warzyw, z ich ładunkiem witamin, mogą upiększyć cerę, sprawia, że skóra staje się bardziej elastyczna, krótko, aby zachować piękno, zdrowie!

Sekret pięknych rąk? Paznokci! Jeśli masz łamliwe paznokcie, są pełne witaminy B6, które można znaleźć w żółtku. Zrobiłem omlet lub sałatkę, dodając żółtko. Przepisy z jajem, bardzo dziękuję! Żółtko zawiera, oprócz białek, tłuszczów i witamin, w szczególności witaminy A i D, które pomagają wzmocnić słabe paznokcie.

Wskazówka: dlaczego nie spróbować jaja przepiórcze, które są lżejsze, mniej wysokokalorycznych, i nie zawierają cholesterol LDL (zły)? Żółtko перепелиного jaja ma znacznie więcej fosforu, żelaza, więcej, więcej witamin B1 i B12, cynku: małe jajko wielkiego dobra. Można gotować w garnku i dodać je do sałatki. Są duże i mają bardzo mało kalorii: jajko waży więcej lub mniej niż 20 gramów i zawiera tylko 30 kalorii!

Awokado jest jednym z produktów, które również najlepszy wiek: oferuje twoje skóra promienna i nawilżona, ponieważ zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe i są bogate w witaminę E, która pomaga skórze się być bardziej elastyczna. I tak, aby jeść awokado 1 lub 2 razy w tygodniu, ale nie więcej, bo to prawda, że to jest dobre dla skóry, ale jest to dość kaloryczna (160 kcal/100 g) . Można oddawać przygotowywania egzotycznych sałatek, lub można jeść zamiast mięsa dwa razy w tygodniu.

Orzechy włoskie dla zdrowa i promienna skóra

Orzechy włoskie dla zdrowa i promienna skóraZaopatrzyć się kwasów tłuszczowych, niezbędnych składników odżywczych dla pięknej skóry, ponieważ, aby chronić przed szkodliwym działaniem słońca i zanieczyszczeniem środowiska i poprawy elastyczności tkanek. Jeść 4 orzechów włoskich dziennie jest doskonałym rozwiązaniem, ponieważ są bogate w witaminy E, antyoksydanty oraz kwasy omega 3 i 6. Należy uważać, aby nie nadużywać tego, bo 100g orzechów zawiera 582 kalorii.

Bogate właściwości moczopędne i детоксикационными właściwości, mniszek lekarski jest niezbędnym składnikiem do naturalnego usuwania z organizmu nadmiaru wody. To pomaga zapobiec defekty skóry, takie jak cellulit i zapobiega obrzęk nóg.

Jem jagody i u ciebie będzie „wiecznie młodej skóry! To nie mit, bo wiesz, że spożywanie jagód wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia krążenie i przynosi tlen do tkanek i pomaga w ich regeneracji. Z tego powodu, borówka to owoc, który jest zalecany dla tych, którzy mają problemy z krążeniem krwi w nogach. Można zjeść posiłek o niskiej zawartości tłuszczu jogurt lub sałatkę owocową. Jest to owoc bardzo łatwo zabrać ze sobą i zjeść jako przekąskę… jeden !

Pomidory są bogate w ликопином, przeciwutleniaczem, który chroni komórki przed wolnymi rodnikami, a następnie stawia twoja skóra jest chroniona przed promieniowaniem uv. Do tego pomidory są doskonałym sprzymierzeńcem w walce przeciwko zmarszczek i przebarwień skóry.

Są one pokarmem dla skóry, ideał, do którego nigdy nie należy się poddawać!

Są one pokarmem dla skóry, ideał, do którego nigdy nie należy się poddawać!Oprócz niskiej kaloryczności (20 kcal na 100 gramów Pomidory cherry), orzeźwiający i istnieje wiele sposobów, aby je jeść. Na surowo w sałatkach lub jako przyprawa do dań z makaronu, gorących lub zimnych. Pomidory są najbogatszym źródłem likopenu: silny przeciwutleniacz, który pomaga chronić ją przed działaniem wolnych rodników. Ten przeciwutleniacz nie zgubić podczas gotowania z pomidorów, wręcz przeciwnie, jest również obecny w sosie, a potem jeszcze i gotowane pomidorowy zachowuje wszystkie swoje korzystne efekty.

Marzy o płaski brzuch i zdrowy i świecącą skórę? Jakie aspekty, aby położyć na stół por? Wysoka zawartość błonnika sprawia, że go jednym z produktów bardziej wskazane, aby promować pasażu jelitowego.

Ze względu na swoje właściwości przeczyszczające i moczopędne, pomaga usunąć wzdęcia i dają nam płaski brzuch. Możesz dodać go do zupy, zupy, ryżu, czy można spożywać je na surowo w sałatkach lub gotowane w piekarniku. Kalorii? Bardzo, bardzo mało! Od 30 do 100 g.Por również bogate w witaminę A i uczciwych zawartość witaminy C i B, a także krzem, który pomaga nadać elastyczność kości i skóry.

Zalety zielonej herbaty dla zdrowia twojego ciała-nie zliczę. Na twarzy piękno, dzięki swoim właściwościom witaminy C i przeciwutleniaczy, zielona herbata jest dobrym sojusznikiem dla zdrowia twoich włosów, ponieważ wzmacnia i zapobiega spadek. Zazwyczaj zaleca się assumerne2 filiżanek dziennie, aby zauważyć pozytywny efekt.