Jak pozbyć się bólu głowy?

0
125
Jeśli śpisz, prawdopodobnie nie pijesz,

Próbujesz przeforsować ten spadek o 3 po południu, kiedy nagle czujesz,

Próbujesz przeforsować ten spadek o 3 po południu, kiedy nagle czujesz,Ze nadchodzi bolesny, możesz Pop ibuprofen, aspirynę, acetaminofen lub dowolną liczbę leków dostępnych bez recepty,aby się go pozbyć, ale sięganie po butelkę tabletek więcej niż dwa razy w tygodniu może sprawić, że Twoja głowa będzie gorsza, neurolog i dyrektor Wydziału bólu głowy na New York Langone Health University w Nowym Jorku.Tylko dlatego, że nie wymaga recepty, nie oznacza, że nie jest to lekarstwo mówi!

Może to powodować tak zwane bóle głowy związane z nadużywaniem leków, gdy zbyt wiele leków powoduje częstsze bóle głowy i sprawia, że pacjent jest odporny na inne terapie.Zanim pobiegniesz do apteki, wiele domowych środków zaradczych może pomóc w pozbyciu się obu po prostu pamiętaj, że zawsze powinieneś skontaktować się z lekarzem.

Jeśli doświadczasz bólów głowy raz w tygodniu lub więcej, lub jeśli występują one z pewnymi czerwonymi flagami więcej o tym poniżej. Mając to na uwadze, oto, co możesz zrobić w domu, aby zapobiec i zmniejszyć bóle głowy, aby zapobiec migrenom, dr Newman mówi swoim pacjentom, aby podążali za mnemonicznymi nasionami: sen, jedzenie, ćwiczenia, picie i redukcja stresu.Gen migreny daje nam głównie nadpobudliwy lub nadmiernie wrażliwy mózg mówi.

Z tego powodu każda zmiana może wywołać migrenę.Bóle głowy typu napięciowego różnią się od migreny tym, że nie są tak silne; nie mają nudności, wymiotów i wrażliwości na światło, dźwięk i zapach mówi dr Newman.Ale te porady dotyczące zdrowego stylu życia działają dla każdego typuTrening z uderzającą głową nie jest idealny, ale słuchaj ćwiczenia mogą pomóc, ponieważ ćwiczenia uwalniają endorfiny, które są naturalnymi środkami przeciwbólowymi wyjaśnia dr Newman.Biorąc co najmniej 150 minut ćwiczeń o umiarkowanej intensywności w ciągu tygodnia, odwodnienie jest znanym wyzwalaczem migreny, mówi dr Newman, więc upewnij się, że pijesz wystarczającą ilość wody.

Jeśli śpisz, prawdopodobnie nie pijesz,

Jeśli śpisz, prawdopodobnie nie pijesz,Więc prawdopodobnie budzisz się w stanie subklinicznego odwodnienia mówi. Rozpocznij dzień od odrobiny odświeżenia w postaci 16 uncji wody-już teraz. Przechowywanie 16-uncjowego pojemnika z wodą na nocnym stoliku lub wystawienie szklanki przed snem, aby wypełnić kuchnię rano, pomaga.musisz pozostać stabilny w dawce, ponieważ znaczna redukcja może powodować ból głowy odstawienia mówi dr Rosen.

Ponieważ picie zbyt dużej ilości napojów kofeinowych może powodować ból głowy u niektórych osób, spróbuj średnio mniej niż 150 miligramów kofeiny dziennie około dwóch 8-uncjowych filiżanek kawy, dodaje.To, który z nich wolisz, zależy od ciebie, ale oba mogą pomóc w migrenach i bólach głowy. Okłady z lodu działają, ponieważ w zasadzie odrętwiają obszar, lekarz Mówi Newman!

Gorące Pakiety działają, ponieważ zwiększają przepływ krwi do tego obszaru.- Jeśli jesteś w domu, spróbuj wejść pod prysznic i pozwól, by ciepła woda uderzyła cię w głowę.W przypadku napięciowych bólów głowy niektórzy ludzie również doświadczają zwiększonego napięcia mięśniowego, więc uwolnienie punktów spustowych może pomóc, mówi dr Newman. Pozwól swojej drugiej połówce lub przyjacielowi naciskać na mięśnie czworoboczne twoich ramion radzi.

Naciskanie na obszary skroni lub nad uszami może również pomóc w złagodzeniu pasm napiętych mięśni.Jednym z głównych objawów migreny jest nadwrażliwość na światło  mówi dr Rosen. Światło i hałas mogą być bezpośrednio szkodliwe.Dystansowanie się od tego, co pogarsza twój ból, może pomóc ci wrócić do 100% szybciej. Jeśli nie możesz odejść, spróbuj zamknąć oczy i zrelaksować się na chwilę.Niezależnie od tego, czy jest to komputer, telefon komórkowy czy tablet, samo przewijanie w górę iw dół może powodować ból głowy u niektórych osób, mówi dr Newman. Aby zapobiec dyskomfortowi, AOA zaleca przestrzeganie tak zwanej Zasady 20-20-20: zrób 20-sekundową przerwę, aby obejrzeć coś w odległości 20 stóp co 20 minut.

Dziennik może nie tylko pomóc w śledzeniu objawów,

Dziennik może nie tylko pomóc w śledzeniu objawów,Które sygnalizują początek bólu głowy lub migreny, ale także zidentyfikować pokarmy i napoje, które je wywołują.Akupresura na ból i ból głowy.Dzielić się Druk Ta informacja wyjaśnia, jak korzystać z akupresury, aby zmniejszyć ból i bóle głowy.Akupresura to starożytna sztuka uzdrawiania oparta na tradycyjnej chińskiej praktyce medycznej akupunktury.

Za pomocą akupresury, wywierasz nacisk na pewne miejsca na ciele. Miejsca te nazywane są punktami akupunktury.Naciśnięcie tych punktów może pomóc złagodzić napięcie mięśni i promować krążenie krwi. Może również złagodzić wiele częstych skutków ubocznych chemioterapii.Możesz wykonać akupresurę w domu za pomocą palców, aby wywierać nacisk na różne punkty akupunktury!

Obejrzyj ten film lub postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej, aby dowiedzieć się, jak wykonać akupresurę, aby zmniejszyć ból i bóle głowy.Punkt nacisku LI-4, zwany także Hegu, znajduje się pomiędzy podstawą kciuka i palca wskazującego.Robi akupresury w tym punkcie, aby złagodzić ból i bóle głowy.śpiewaj kciukiem i palcem wskazującym prawej ręki.

Znajdź miejsce na lewej ręce między podstawą kciuka i palca wskazującego lewej ręki patrz rysunek 1.Naciśnij ten punkt przez 5 minut. Przesuwaj kciuk w kółko podczas naciskania. Bądź stanowczy, ale nie naciskaj tak mocno, aby bolało.Powtórz proces na prawej ręce.Możesz zrobić akupresurę kilka razy dziennie lub tak często, jak to konieczne, aby objawy ustą