Jak zmniejszyć lęk w sposób naturalny?

0
554
Fizyczne objawy napadów lęku same w sobie są tak przerażające,

Lęk-jest to normalna reakcja organizmu na zagrożenie,

Automatyczna reakcja walki lub ucieczki, która uruchamia się, gdy czujesz się zagrożony, występują ciśnienie lub zmierzyć się z trudną sytuacją, takie jak rozmowy kwalifikacyjnej, egzaminu lub pierwszą randkę w miarę, lęk nie musi być złe to może pomóc pozostać czujni i skupieni, pobudzić was do działania i motywowania na rozwiązanie problemów.

Lęk-jest to normalna reakcja organizmu na zagrożenie,

Ale gdy alarm jest stała lub непреодолима gdy lęk i obawy przeszkadzają waszego związku i życiu codziennym-najprawdopodobniej przeszli granicę od normalnej alarmu na terytorium zaburzeń lękowych ponieważ zaburzenia lękowe stanowią grupę powiązanych stanów, a nie jedno zaburzenie, objawy mogą różnić się od osoby do osoby.

Jedna osoba może cierpieć z powodu intensywnych ataków lękowych, które uderzają bez ostrzeżenia, podczas gdy inny wpada w panikę na myśl o mieszance na imprezie. Ktoś inny może walczyć z narzędzi, wyłączanie strachem jazdy lub niekontrolowane, obsesyjne myśli. Jeszcze jeden człowiek może żyć w ciągłym napięciu, martwiąc się o wszystkich i wszystko.

Ale, bez względu na ich różne formy, wszystkie zaburzenia lękowe powodują silny strach lub niepokój, несоразмерные z obecną sytuacją podczas gdy obecność zaburzeń lękowych może być narzędzi, wyłączanie, przeszkadzając ci żyć tym życiem, które chcesz, ważne jest, aby wiedzieć, że nie jesteś sam. Zaburzenia lękowe są jednymi z najczęstszych problemów zdrowia psychicznego—i dobrze nadają się do leczenia. Jak zrozumiesz swoje zaburzenia lękowe, są kroki, które można podjąć, aby zmniejszyć objawy i odzyskać kontrolę nad swoim życiem ataki lęku, znane również jako ataki paniki, są epizodami silnej paniki lub strachu.

Ataki lękowe zwykle pojawiają się nagle i bez ostrzeżenia czasami jest oczywisty wyzwalacz-utknąć w windzie, na przykład, lub myśleć o wielkiej mowy, którą trzeba dać, ale w innych przypadkach ataki przychodzą znikąd ataki lękowe zazwyczaj osiągają szczyt w ciągu 10 minut, rzadko dłużej niż 30 minut. Ale za to w krótkim czasie, można doświadczyć tak silny strach, że wydaje ci się, że zaraz umrzesz lub całkowicie stracić kontrolę.

Fizyczne objawy napadów lęku same w sobie są tak przerażające,

Fizyczne objawy napadów lęku same w sobie są tak przerażające,Ze ludzie myślą, że mają atak serca po tym, jak atak lęku zakończył, można się martwić o to, że będzie jeszcze jeden, zwłaszcza w miejscu publicznym, gdzie pomoc jest niedostępna lub nie można łatwo uciec. Jeśli ciągłe niepokoje i lęki odwracają się od codziennych czynności, lub obawiasz się o ciągłe poczucie, że stanie się coś złego, możesz cierpieć z powodu uogólnionych zaburzeń lękowych (GAD).

Ludzie z GAD-to przewlekłe niespokojne ludzie, którzy czują lęk prawie cały czas, chociaż mogą nawet nie wiedzieć, dlaczego. Lęk związany z GAD często przejawia się w fizycznych objawach, takich jak bezsenność, niestrawność, niepokój i zmęczenie charakteryzuje się powtarzające, niespodziewane ataki paniki,a także strach przeżyć kolejny odcinek.

Agorafobia, lęk być gdzieś, gdzie ucieczka lub pomoc byłyby trudne w przypadku ataku paniki, może również towarzyszyć zaburzenia lękowe. Jeśli masz agorafobia, najprawdopodobniej, unikać miejsc publicznych, takich jak centra handlowe, lub ograniczonych przestrzeniach, takich jak samolot charakteryzuje się negatywne myśli lub zachowania, których nie można zatrzymać ani kontrolować.

Jeśli masz OCD, was mogą przeszkadzać obsesje, takie jak powtarzające się martwić, że zapomniałeś wyłączyć piekarnik lub że można kogoś zranić. Możesz również cierpią z powodu niekontrolowanych компульсий, takich jak mycie rąk, znowu i znowu. Nierealne lub przesadny strach przed konkretnym obiektem, działalności lub sytuacji, które w rzeczywistości nie stanowią żadnego zagrożenia ogólne fobie zawierają strach zwierząt takich jak węże i pająki, Strach przed lataniem i lęk wysokości.

W przypadku ciężkiej fobii można się posunąć do ekstremalnych środków,

W przypadku ciężkiej fobii można się posunąć do ekstremalnych środków,Aby uniknąć obiektu strachu niestety, unikanie tylko wzmacnia fobię w czasie, gdy alarm rozłąki jest normalną fazą rozwoju, jeśli lęk nasila się lub wystarczająco trwałe, aby przeszkadzać w szkole lub innych rodzajów działalności, u dziecka może być zaburzenie lęku rozłąki.

Dzieci z zaburzeniami lękowymi podziału mogą być niespokojni tylko, gdy myśli o tym, aby być z dala od mamy i taty i narzekać na choroby, aby uniknąć gry z przyjaciółmi lub chodzić do szkoły.Nie u wszystkich, którzy dużo przeżywa, ma zaburzenia lękowe. Możesz czuć niepokój z powodu zbyt napięty harmonogram, brak ćwiczeń fizycznych lub snu, ciśnienia w domu lub w pracy, lub nawet od zbyt dużej ilości kofeiny.

Rzecz w tym, że jeśli twój styl życia jest niezdrowy i stresujący, można z większym prawdopodobieństwem czuć niepokój—niezależnie od tego, czy masz właściwie zaburzenia lękowe. Te wskazówki mogą pomóc zmniejszyć niepokój i kierować objawy zaburzenia połączyć się z innymi. Samotność i izolacja mogą powodować lub nasilać lęk, podczas rozmowy o swoich problemach twarzą w twarz, często może zrobić ich mniej aż nazbyt oczywiste.

Zasada regularnie spotykać się z przyjaciółmi, dołączyć do grupy samopomocy lub wsparcia, lub podzielić się swoimi troskami i problemami z zaufanego ukochaną osobą. Jeśli nie masz nikogo, z kim można się skontaktować, nigdy nie jest za późno budować nowe przyjaźnie i sieć wsparcia radzić sobie ze stresem. Jeśli twój poziom stresu przewraca, zarządzanie stresem może pomóc. Spójrz na swoje obowiązki i zobacz, czy są jakieś, z których można zrezygnować, zrezygnować lub przekazać innym Ćwicz techniki relaksacyjne. Regularnie ćwiczone techniki relaksacyjne, takie jak medytacja uważności, stopniowe rozluźnienie mięśni i głębokie oddychanie, mogą zmniejszyć objawy lęku i wzmocnić poczucie relaksu i emocjonalnego dobrego samopoczucia regularnie uprawiać sport.

Ćwiczenia fizyczne-jest to naturalny stres-Buster i wybawicielem od alarmu. Aby osiągnąć maksymalne korzyści, staraj się wykonywać ćwiczenia aerobowe co najmniej 30 minut przez większość dni w podziale na krótkie okresy, jeśli jest to łatwiejsze szczególnie skuteczne są rytmiczne kroki, które wymagają ruchu rękami i nogami spróbuj chodzić, biegać, pływać, ćwiczyć sztuki walki i tańca.